Herkese merhaba 2 ay gibi bir süredir bu hastalığa sahibim ama öğrenmem 1haftalık bi süreç. İlk gittiğim doktor kıl kökü iltihabı zannetti ve gönderdi. Kendi araştırmalarım sonucunda test olmak istedim ve iki tiptede igg ler pozitif igm ler negatif çıktı. Bu testi yaptırdığımda sulu kabarcıklarım yoktu (suan var 2 gün oldu) aşşagıda görselde paylaşcağım resimlerdeki gibi yaralar oldu. Sizlerdede ilk başlangıç görseldeki gibimi başladı yoksa direk sulu kabarcıklar şeklindemi
Konuyu Oyla:
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Geçmeyen atak | 11 | 3,520 |
02-05-2025, Saat: 03:25 Son Yorum: Hüseyin |
||
| lezyonsuz atak? | 1 | 1,224 |
01-03-2024, Saat: 22:26 Son Yorum: mutluluk |
||
| Atak zamanı döküntü | 0 | 948 |
29-01-2024, Saat: 14:53 Son Yorum: hopelove07 |
||
| İlk atak - sıklık - penisde iz | 10 | 8,433 |
11-02-2020, Saat: 16:48 Son Yorum: Ayca |
||
| Konuyu Okuyanlar: |
| 2 Ziyaretçi |

bu çok yaygın bir lezyon. Benimki daha küçük bir alanda kızarıklık sonrasında da su dolu kabarcıklar ve sonra kabuklanıp dökülme şeklindeydi. Ama evet ilk atak genelde diğer ataklara göre daha ağır ilerliyor.